fredag 9 maj 2008

Köpte det nya numret av Ultra VW

När jag var nere på Pressbyrån idag såg jag att favorittidningen Ultra VW hade kommit med ett nytt nummer. Efter att tidningen i mitt tycke har varit inne i en formsvacka under en tid, så är den definitivt på bana igen i och med det här numret. Rejält reportage om de tuffa Meyer Manx som finns på omslaget och ett reportage om en trevlig Porsche 914-6 med feta GT-skärmbreddare. Dessutom ett 6-sidigt frossarreportage om Oldspeed VW-trim, med andra ord trim till 1200-motorerna från 60-talet. Efter att ha spanat in alla bilder så känns det som om man bara måste ha en gammal bagge också. Hm, jag vet var det står en läcker 61a med soltak - vore kul. Näe, skärpning nu! Jag måste fixa Porschen först, innan jag överhuvudtaget funderar på att släpa hem något mer. Tagelskjorta på!

Inga kommentarer: