söndag 15 maj 2011

Storhandlat ännu en gång!

De senaste veckorna har jag handlat på mig lite bra-att-ha-grejer.

Som en broschyr om VW-cupen i rally från 1974.

En broschyr om den störttuffa franska sportbilen Matra Djet.

En broschyr om den Brasilientillverkade och VW-baserade sportbilen Puma GTE 1600.

Ett originalklistermärke från de ursprungliga Herbiefilmerna.

Ett AHRA-klistermärke - kommer sitta som en smäck på Porschen.

Ett tufft klistermärke för det för mig okända kopplingsmärket - Repco Clutch.

Och ett väldigt ovanligt klistermärke från DAFs satsningen på Formel 3.

Just klistermärkessamlingen har de senaste åren tagit rejäl fart och fått ett eget liv. Frågan är bara hur det ska sluta - kanske en klistermärkesblogg?

2 kommentarer:

slacker sa...

Du skulle inte vilja kopiera broschyren från VW-cupen för en billig peng? Har en pilgrön -74:a i stallet, skulle vara kul med lite input kring den.
harrstrom på hetaposten.com

Niklas Larsson sa...

Hej. Har skickat dig ett mail. Om det inte kom fram så har du min mailadress i "högerspalten" på bloggen där jag skriver om mig själv.

Niklas Larsson