måndag 12 november 2018

RPBn åker hem till Burträsk över vintern


Nu när Porschen går så bra - peppar peppar - så är det dags för att ta tag i det andra projektet, min RPB GT. Det har varit en riktig långkörare som jag köpte för 18 år sedan (Gulp!) och som "nästan" varit färdig i några år. Men det är det där med sista grejerna som ska göras och jag har insett att jag kommer inte få till dem själv utan låter en god vän och RPB-guru ta hand om det sista så den blir klar till våren. Och dessutom blir det bara ännu bättre av att det är "hemma i Burträsk" som det ska göras. När man håller på med gamla bilar så är det här Karma viktigt och vad kan bli bättre för karman om min RPB får sin behandling och slutjustering just uppe i Burträsk. Målet är att den ska köras därifrån i vår.

Inga kommentarer: