fredag 19 februari 2016

Efterlysning: Klubbmärken och bilder på Sportvagnar och tävlingar


Ni som brukar läsa här vet att jag ständigt är på jakt efter foton från förr och annat smått och gott. Och det har hänt att genom er läsare fått tips och erbjudanden att köpa några guldkorn av er. Men självklart fortsätter jakten så om det är någon som sitter på klubb- och vagnsmärken så kan jag vara intresserad. Framförallt är jag intresserad av märken från "sportvagnsklubbar" som Porsche Club Småland, Porsche Club Skåne, Porsche Club Stockholm, SRK (Sverige Racerförar Klubb) eller liknande.




Men jag är också ständigt jakt på bilder från sportvagnstävlingar eller bilder från sportvagnsklubbsmöten från 50- och 60-talet. Eller varför inte bara några bilder på just din sportvagn eller släktingens eller kompisens bil från 50- eller 60-talet. För om man tänker efter så visst finns just de där underbara gamla gulnade bilderna i ditt gamla album eller dina föräldrars album. Och om du är intresserad av att sälja bilderna eller att jag mot betalning får möjligheten att scanna in dem så är jag väldigt intresserad. Ni når mig på luftkyld@gmail.com


Inga kommentarer: