lördag 28 november 2015

Hurra - inlägg nummer 1300!


Det här faktiskt inlägg nummer 1300 sedan jag startade bloggen 2008! Wow - jäklars vad många inlägg det har blivit genom åren!

Ni har faktiskt blivit ganska många som dagligen hänger här och läser mina inlägg,vilket man blir alldeles varm i hjärtat av. Ni är i dagsläget omkring 200 per dag! Helt otroligt!

Tack till alla som sponsrat med bilder - utan er ingen blogg. Om ni har bilder som ni vill sponsra med så är det bara att maila mig på luftkyld@gmail.com Och ett jättetack till alla er som genom åren tryckt på annonserna (kostar inget - annonsören betalar mig och Google) vilket faktiskt har varit ett bidrag till de, tro det eller ej, bilprojekten.

Och så många "likatänkande" jag har mött genom åren genom bloggen. Tänk om jag inte startat bloggen - då hade jag aldrig mött er. Hemska tanke.

Tack än en gång och jag hoppas ni kommer att bli nöjda med de kommande 1300 inläggen.

Inga kommentarer: