fredag 24 september 2010

Blogginlägg nummer 400

Det här är blogginlägg nummer 400 sedan bloggen startade den 12 januari 2008. Sedan starten har bloggen haft 46 623 visningar, vilket känns enormt hedrande. Tanken med bloggen var först bara att prova hur Googles bloggverktyg fungerade eftersom jag använde ett annat på mitt dåvarande jobb. Och sedan har det bara fortsatt.

Jag vill verkligen tacka alla som hittat till och läst bloggen och under den här tiden har jag kommit i kontakt med många trevliga bilfantaster som jag säkert aldrig annars skulle lärt känna. Och många av dem har bidragit med bilder till bloggen - ett stort tack till er alla!

Jag tror jag fortsätter åtminstone 400 inlägg till och fortsätt gärna bidra med bilder och stories. Ni når mig på Luftkyld@gmail.com

Inga kommentarer: