måndag 16 augusti 2010

Motorstöd till vrakpris

Ett prima motorstöd från Biltema säljes. I princip aldrig använt och i nyskick. Kostar nytt 589 kronor. Har bara ett problem - VW och 356-motorer passar inte. Jag har sett en del kluriga personer som satt ditt en adapterplatta för Volvomotormontage i VW. På det sättet går det även att få dit en VW-motor i motorstödet.

Ge mig ett skambud på motorstödet. Det är ju ändå inte mitt - en kompis till mig lämpade över det på mig för livslångt lån.

Finns i Bromma och jag tänker inte släpa med mig det när jag ska byta mekgarage under hösten.

Intresserad? Maila mig i så fall ett bud på Luftkyld@gmail.com

1 kommentar:

Johan sa...

Nytt garage! Närmare hemma så att du kan skruva oftare?
Fantastiskt kul att du fixat en del med Porschen, snart dags att ta "hem" GT'n och sätta igång med den renoveringen?