tisdag 11 augusti 2009

Hästbil på Östermalm

Jag har egentligen aldrig begripit mig på Ferrari och tycker egentligen inte de är så tuffa bilar. Men ingen regel utan undantag. Imorse såg jag den här härliga Ferrarin på gatan utanför jobbet. Mysigt patinerat skick. Tänk vad man kan hitta på Östermalm!

Och när jag 8 timmar senare efter ett väl utfört arbete skulle gå hem från jobbet så står den där igen, men nu utan stötfångare. Och en tuff bil har under dagen förvandlats till en ännu tuffare bil.

Och dessutom hade den tuffa ANSA-pipor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ute på blocket nu. Gissningsvis togs Blocket bliderna den dagen eftersom kofångarna bara var tillfälligt monterade för bilden (enlgit texten). Jag passar nog på den här bilen :-)

/Tobias

Robert S sa...

Tyvärr har denna bil lämnat in handduken och är sedermera avregistrerad